Nieuwe inzichten met beeldherkenning en computer vision
Procesoptimalisatie, kwaliteitscontroles, een verlaging van personeelskosten en optimaal klantcontact door méér te kunnen zien. Dit zijn enkele van de vele voordelen wat een extra paar ogen kunnen toevoegen binnen jouw bedrijf. Maar waar komen die extra ogen vandaan?
Beeldherkenning. Met behulp van beeldherkenning worden nuttige data uit pixels van bijvoorbeeld foto’s of video’s geïnterpreteerd. Beeldherkenning is het extra oog, toepasbaar binnen elke sector. Slimme camera’s kunnen bijvoorbeeld de vitamine D intensiteit uit een Lateral Flow Indicator achterhalen, lichamelijke ongemakken detecteren bij dieren, slijtage van het wegdek bijhouden of voorraden bijhouden in magazijnen.
Ook in de wereld van klantcontact zetten wij een extra paar ogen in. Met behulp van de Video Assistant. Deze oplossing stelt medewerkers in staat om met de klant mee te kijken op locatie. Wij voegen de ogen toe aan een telefoon- of chat gesprek waardoor spraakverwarring geminimaliseerd wordt, problemen sneller geconstateerd, geanalyseerd en opgelost worden.
In de praktijk
Onze oplossingen
Product
Geef een telefoongesprek ogen
Bekijk onze Video Assistant
Technologie
Beeldherkenning met Computer Vision
Patronen, datasets, objecten en hun status herkennen