In deze whitepaper lees je welke robots geschikt zijn en wat ze voor je kunnen betekenen. Verder zie je wat de voordelen zijn en vind je ook een checklist om te beoordelen of robotisering een verschil kan maken in jouw onderwijsinstelling.
Alles willen weten over RPA? Download hier jouw gratis whitepaper. In deze whitepaper vertellen wij jou of Robotic Process Automation een aanvullende toepassing kan zijn binnen jouw organisatie middels een simpele checklist.
Request an introductory consultation with one of our specialists to find out how RPA can be implemented in your organisation.
Lees welke robots geschikt zijn voor het verbeteren van klantcontact en wat ze voor je kunnen betekenen. Gebruik de checklist om te beoordelen of een robot past bij jouw organisatie.
Dit lijkt op de toekomst maar in diverse organisaties is dit al werkelijkheid. Echter de meeste organisaties verliezen nog veel tijd, doordat ze binnen hun bedrijfssystemen werken met verschillende applicaties.
Pegamento implementeert AI op verschillende manieren in diverse orde van grootte bij bedrijven in allerlei sectoren. In deze whitepaper bespreken we onze bevindingen, aanbevelingen en implementatie strategieën
De druk bij je klantcontact medewerkers thuis verminderen? Goed kennismanagement zorgt voor minder telefoongesprekken en minder volle e-mailboxen. Je leest er alles over in onze whitepaper en je ontvangt meteen een handig vijfstappenplan.
In tijden van krapte op de arbeidsmarkt moet interne communicatie ervoor zorgen dat goede werknemers bij de organisatie blijven. Niet verwonderlijk dat de budgetten voor interne communicatie groeien. Relevantie en het aantal werknemers zijn hierin een belangrijke factor.
Helemaal up to date zijn van de mogelijkheden van beeldherkenning anno 2022? Download hier jouw gratis whitepaper. Wij vertellen jou ook vrijblijvend of beeldherkenning toepasbaar is binnen jouw organisatie.
In deze whitepaper behandelen wij uitgebreid de Video Assistant die jouw klantenservice ogen geeft. Download 'm gratis!
Creëer de ultieme klantervaring met Sprinklr
Consumenten zijn steeds meer op zoek naar gemak en goede service. Het gaat niet meer alleen om product en prijs. Hoe je als organisatie met hen omgaat maakt of kraakt jouw bedrijf. En dat laten ze maar al te graag aan elkaar weten. Ze praten met en over jouw merk via het kanaal naar keuze. Hoe je daar grip op krijgt? Dat lees je in de gratis whitepaper.
Download gratis de 5 klantcontact trends binnen het contact center in PDF en krijg toegang tot tips om in te spelen op de trends. Ook makkelijk om met je collega´s te delen. Is jouw klantenservice al ready to go voor 2022?
Het succes van de klantervaring vergroten met een uniforme aanpak
Nieuwe bevindingen van Forrester Consulting in samenwerking met Sprinklr onthullen wat bedrijven moeten overwinnen om geweldige klantervaringen te bieden - en waarom uniforme CXM-platforms (Customer Experience Management) een concurrentievoordeel opleveren. Download 'm gratis.
De totale economische impact van Sprinklr Modern Care
Klanten vertrouwen in toenemende mate op digitale kanalen voor klantenservice. Klantenserviceorganisaties moeten klanten onmoeten op de juiste punten in hun journey om hulp te bieden. Lees in deze gratis whitepaper wat Sprinklr Modern Care hieraan bijdraagt.