Onderstaand ziet u actuele storingen die bekend zijn.
Staat de door u ervaren storing er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenserivce.
U kunt ons op werkdagen van 08:00 tot 16:30 uur bellen op +31 (0) 88 0067130.
Actuele storingen/werkzaamheden
Op dit moment is er geen storing bekend.
Er was een storing gaande tussen onze leverancier en Odido.
Door deze storing kan het zijn dat bellers vanuit het Odido netwerk u niet kunnen bereiken of dat er audio issues zijn.
In de nacht van dinsdag 4 februari op woensdag 5 februari is de patch door de leverancier uitgevoerd gaan worden.
In verband met een storing op 13 september was het niet altijd mogelijk om in te loggen op AppTime. Dit is opgelost, indien u nog hinder ervaart kunt u contact opnemen.
Vanwege werkzaamheden op 5 augustus met betrekking tot het verhogen van onze beschikbaarheid (redundantie) is het mogelijk dat u tijdelijk hinder hebt ervaren. Mochten er nog vragen zijn, horen wij het graag!
Naar aanleiding van het onderhoud op het KPN Breedband platform heeft er zich in de ochtend van 29 juni een storing plaatsgevonden. Door deze storing is ervoor gekozen om een rollback te doen en dus het onderhoud van vannacht ongedaan te maken.
Excuses voor het ongemak.
We willen u informeren over het geplande onderhoud aan het KPN Breedband platform dat zal plaatsvinden in de nacht van vrijdag 28 juni op zaterdag 29 juni vanaf 0:00 uur. Dit reguliere onderhoud is bedoeld om de optimale prestaties, beveiliging en betrouwbaarheid van de service te garanderen. KPN verwacht een downtime van ongeveer 180 minuten.
Het onderhoud raakt de volgende verbindingen in het Breedband portfolio :
Fiber Pro via KPN WEAS (FttB); Fiber Basic via KPN WBA (FttH); xDSL via KPN WBA (Alle type).
Mocht u vragen hebben dan horen we heel graag.
Op 28 juni is er een verstoring op het Contact-platform van onze leverancier geweest. Dit heeft ertoe kunnen leiden dat gesprekken werden verstoord en/of niet tot stand konden komen. Deze problemen konden zowel met vast als mobiel ervaren worden.
Op 17 mei is een netwerk storing geweest bij het datacenter waar we gebruik van maken tussen 9:53 tot ongeveer 11:00. Dit lijkt opgelost te zijn, maar het kan zijn dat u nog problemen ervaart met uw systemen. Stuur een mail naar [email protected] indien u nog problemen heeft, dan pakken we dit zo snel mogelijk op. Excuses voor het ongemak.