In 5 stappen de perfecte omnichannel strategie

De klant bepaalt zelf waar, wanneer en vooral hoe ze producten en diensten kopen. Ze bladeren door producten, doen onderzoek, stellen vragen, vergelijken, doen aankopen en retourneren producten bij het kanaal dat voor hen op dat moment het beste uitkomt. Zij verwachten dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden, althans naar jouw organisatie. En het mag niet uitmaken welke route je klant neemt: niets mag de klantreis, en daarmee de klantervaring, in de weg staan. Maar hoe zorg je ervoor dat je bereikbaar bent via de kanalen die jouw klanten kiezen en dat er een consistente merkbeleving is over al die kanalen? Dit doe je door een perfecte omnichannel strategie te ontwikkelen en te implementeren.

Niet alleen de inzet van verschillende kanalen maken de klantreis en daarmee de ultieme klantervaring. Het gaat ook om de service die jij als organisatie verleent. Zo hebben we een aantal trends opgenomen in een infographic voor je waar je aan moet voldoen voor een perfect werkende omnichannel strategie.

infographic omnichannel

Misschien vind je dit artikel ook interessant: 5 klantcontact trends binnen het contact center.

Wat is omnichannel?

Laten we eerst stilstaan bij wat omnichannel eigenlijk is. Omnichannel wil zeggen dat verschillende communicatiekanalen vlekkeloos naast, door en in elkaar (over)lopen. Met als doel een ultieme klantervaring. De klant staat centraal en maakt de keuze via waar zij contact met jouw organisatie opneemt. Bij omnichannel is het van belang dat er een uniforme en gesynchroniseerde merkbeleving is over alle kanalen.

Verschil tussen single-, multi-, cross- en omnichannel.

Omnichannel? Zoiets hadden we toch al? Dat klopt. Althans het lijkt erop, maar toch zitten er verschillen tussen. Er zijn meerdere verschillende channel strategieën waarop je jouw organisatie kunt inrichten. We lichten ze hier voor je toe.

Single channel

Bij single channel wordt er één kanaal aangeboden aan de klant. Voorbeeld is een fysieke winkel of alleen een online webshop.

Multichannel

Bij multichannel wordt de klant bedient via meerdere verkoopkanalen. Deze kanalen kunnen bijvoorbeeld bestaan uit een mobiele app, fysieke winkel en online webshop. De kanalen zijn niet met elkaar verbonden en vaak zijn verschillende afdelingen hier verantwoordelijk voor. Data wordt niet met elkaar gedeeld, waardoor er verschillen kunnen ontstaan in prijzen, klantbeleving, merkuitstraling en klantenservice. Klanten kunnen bijvoorbeeld geen product online bestellen en offline ophalen.

Crosschannel

Crosschannel gaat een stap verder dan multichannel. Naast dat klanten bediend worden via meerdere verkoopkanalen, kunnen zij hun reis naar de aankoop via meerdere kanalen laten verlopen. Ze oriënteren zich bijvoorbeeld in de mobiele webshop en doen de aankoop via een ander kanaal.

Omnichannel

Omnichannel is praktisch hetzelfde als crosschannel. Alleen, zoals in het begin vertelt, lopen alle kanalen naast, door en in elkaar (over). Alle informatie komt uit één bron en er is eenzelfde prijsstelling en merkbeleving voor alle kanalen.

Een klant kan bijvoorbeeld in een boekenwinkel vragen of er een bepaald boek op voorraad is. Als dat niet zo is, kan de verkoper opzoeken of het boek morgen bij de klant thuis geleverd kan worden. De klant besluit het boek te kopen en geeft zijn adres en naam door. De verkoper kan op het geregistreerde account de order plaatsen en de klant rekent af. Het boek wordt de volgende dag bij de klant thuis bezorgd. Die vervolgens in zijn account via de app, desktop of op zijn mobiel de complete bestelhistorie kan terugvinden inclusief het boek dat hij had besteld in de winkel.

single channel, multichannel, crosschannel, omnichannel

5 stappen naar jouw omnichannel strategie

Nu we weten wat omnichannel precies is, is het tijd om de strategie vorm te geven en zo een vlekkeloze klantreis en ultieme klantervaring te creëren. Dit doen we aan de hand van de volgende 5 stappen:

Stap 1: stel doelen vast

Bepaal allereerst waarom je een omnichannel strategie wil gaan implementeren. Wil je dit bijvoorbeeld doen om de klantloyaliteit te verbeteren, omdat je de omzet wilt verhogen of omdat je een ander doel hebt? Maak je doelen specifiek en meetbaar, bijvoorbeeld via de SMART-formule. Alleen dan kan je meten of jouw omnichannel strategie het gewenste effect behaald.

Stap 2: ken je klant

Omnichannel werkt pas écht goed als je weet op wie je moet richten. Met deze strategie wordt de hele onderneming ontworpen om de behoeften van de klant heen. Zij kiezen immers de kanalen die passen bij zijn situatie en behoeften en dat verschilt van moment tot moment. De organisatie moet zo worden ingericht dat deze de klant optimaal kan bedienen en de klant ook kan behouden. Het is daarom van belang om je doelgroep zo goed mogelijk te analyseren en zijn behoeften te kennen. Dit kun je doen door een persona te maken van je doelgroep: een fictief persoon met een gedetailleerde omschrijving van een gebruiker van jouw product of dienst.

Stap 3: breng de customer journey in kaart

Kort gezegd is de customer journey de reis die de klant maakt vanaf het moment van het ontstaan van de behoefte naar een product tot aan de aankoop en afterservice. Je wilt als organisatie vanaf het moment dat de klant de inspiratie krijgt al bij de klant zijn. Welke stappen doorloopt de klant naar zijn aankoopproces? Welke kanalen gebruiken zij om informatie te verkrijgen? En via welke kanalen komen zij bijvoorbeeld op jouw website?

Op deze manier krijg je nog meer informatie over het gedrag van jouw klanten. Bovendien is het de bedoeling dat je de omnichannel strategie precies afstemt op deze customer journey.

Stap 4: implementeren en een uniforme en gesynchroniseerde merkbeleving creëren

De strategie is bedacht en uitgewerkt. Nu is het de hoogste tijd om deze daadwerkelijk te gaan implementeren. Zet de kanalen op die je wilt gaan gebruiken en creëer een uniforme merkbeleving. Dit doe je door op alle kanalen de content op elkaar af te stemmen, dezelfde huisstijl te creëren en hetzelfde gevoel bij de klant op te roepen.

De basis om een omnichannel strategie mogelijk te maken is door alle kanalen te integreren in een ERP- of CRM-systeem, bijvoorbeeld met onze Pegamento Contact Center als omnichannel software. Hiermee kan je alle communicatie binnen laten komen op en communiceren vanaf één plek. Dit zorgt ervoor dat je binnenkomende berichten niet over het hoofd ziet. Alleen al via social media wordt 55% van de verzoeken niet opgevolgd.

Daarnaast wordt alle data verzameld in een dashboard die de nodige inzichten geeft voor stap 1 en 5. En kunnen verschillende applicaties met elkaar worden geconnect en samenwerken door API’s. Zo hoef je niet tussen allerlei schermen te wisselen om op zoek te gaan naar de juiste informatie. Ook worden alle (klant)gegevens overzichtelijk op één plek verzameld. Niks is zo vervelend voor een klant dan continu zijn gegevens te moeten delen of zijn vraag opnieuw te moeten stellen. Een domper in de klantervaring.

Stap 5: optimaliseren en ontwikkelen

Nu de omnichannel strategie staat is het noodzaak om de strategie te blijven optimaliseren. Dit betekent dat je data moet verzamelen om het vervolgens te analyseren. Op die manier kan je jouw strategie blijven ontwikkelen én resultaten blijven verbeteren.

omnichannel stappenplan

De ultieme klantervaring met de perfecte omnichannel strategie

Als je de 5 stappen doorloopt creëer je een omnichannel strategie die bij jouw doelgroep en organisatie past. De basis begint bij het kennen van je doelgroep en hun customer journey. Maar ook het zoeken van een platform vanaf waar je jouw strategie kunt uitvoeren. Zo zorg je ervoor dat er meerdere wegen met een uniforme en gesynchroniseerde merkbeleving naar jouw organisatie leiden. Dé ingrediënten voor een ultieme klantervaring.

Meer weten over een platform voor omnichannel integratie? Neem dan vrijblijvend contact op met onze experts.

Meer blogs

Download hier de whitepaper

Verdiep je kennis met de whitepapers van Pegamento.

Joost Schaap-Account manager Pegamento

Joost Schaap

Senoir Account Manager

Als een klant contact opneemt met een organisatie omdat deze een klacht heeft dan is het cruciaal dat de medewerker van de organisatie begint met goed te luisteren. Wat betekent deze klacht voor de klant en ook voor de eigen organisatie? Hoe is deze klacht op te lossen? Nadat er goed geluisterd is heeft de medewerker de juiste informatie nodig zodat er een oplossing kan worden geboden.

Dit stuk is geschreven door Joost Schaap, werkzaam als Account Manager bij Pegamento.

Tim Treurniet-AI-developer Pegamento

Tim Treurniet

Designer of Intelligent Systems

Echte jeugdhelden heb ik nooit gehad. Maar achteraf gezien, geloof ik dat figuren als Willie Wortel of Dexter’s lab misschien wel invloed op mij hebben gehad. Ik krijg energie van het echt zelf maken van innovatieve en nuttige producten. Niets zo leuk als het effect zien van een project waarmee een saaie taak geautomatiseerd is, of een complex proces opeens toegankelijk geworden is.

Een mooi bruggetje naar mijn foto is het fysieke aspect van mijn werk. Door te werken met beeldherkenning ben ik vaak heel direct verbonden met de fysieke wereld en is mijn werk meer dan enkel programmeren. Onze beeldherkenningssoftware waarborgt bijvoorbeeld de veiligheid op bruggen, volgt spelers op een voetbalveld of gebruikt je eigen smartphone om jezelf accuraat te meten. Deze combinatie tussen fysiek en digitaal zorgt voor variatie en extra uitdaging. Voor mij zijn dit de belangrijkste redenen voor mijn interesse en enthousiasme in wat ik doe!

Dit stuk is geschreven door Tim Treurniet, werkzaam Designer of intelligent systems bij Pegamento.

Vera van der Plas-UI-UX designer

Vera van der Plas

UI/UX Designer

Als UX/UI designer houd ik mij dagelijks bezig met het omzetten van complexe data naar gebruiksvriendelijke visualisaties. Dit alles afgetopt met een digitaal likje verf wat de aandacht van de bezoeker moet trekken om in actie te komen.

Eén van de interessante kanten van dit vakgebied vind ik de effecten die kleine aanpassingen, zowel tekstueel als visueel, kunnen hebben op de conversie. De psychologische impact die een simpele achtergrondkleur van een CTA-knop heeft op ons gedrag is groot. Die kleur kan namelijk bepalen of jij dat product wel of niet gaat kopen.

Wat wij zien en hoe onze hersenen deze informatie verwerken en interpreteren fascineert mij. De mogelijkheden om potentiële klanten onbewust te wijzen in de door jouw gekozen richting zijn eindeloos. 
Ik hoop mijn expertise in de toekomst vaker toe te passen binnen onze oplossingen.

Dit stuk is geschreven door Vera van der Plas, werkzaam als UX/UI Designer bij Pegamento.

Fouad Rahaoui-Finance Pegamento

Fouad Rahaoui

Financial Controller

Een Financial Controller moet binnen een bedrijf niet alleen een expert zijn op het gebied van Finance. Je moet ook kennis hebben van de laatste IT-ontwikkelingen. Want die gaan ook in de wereld van Finance heel erg snel.

Bij Pegamento kan ik alles leren over de laatste IT-ontwikkelingen. Zoals de laatste ontwikkeling op het gebied van Machine learning and deep learning.

Via deze toepassingsgebieden kan ik als Financial Controller de financiële bedrijfsprocessen binnen Pegamento verder automatiseren en verbeteringen doorvoeren voor de automatische verwerking van financiële gegevens.

Dit stuk is geschreven door Fouad Rahaoui, werkzaam als Financial Controller bij Pegamento.

Ernst Vegter-Business consultant Pegamento

Ernst Vegter

Business Consultant

Gastheerschap is één van mijn diepste drijfveren.
Niet zo gek natuurlijk dat klantenservice een rode draad in mijn carrière is. Aspecten van gastheerschap is in staat zijn te verbinden, te faciliteren maar voornamelijk iemand oprecht welkom te laten voelen. Mijn intuïtie is daarin mijn grootste goed om mezelf te kunnen verplaatsen in het momentum en beleving van een gast. Een klant is mijn gast.

Gevoed door diverse zintuigen vormt zich een beeld rondom de klant. Ik luister naar wat er gezegd wordt, kijk naar mimiek, proef de onderliggende toon en krijg een gevoel bij de aan te pakken uitdaging. Er vormt zich een beeld dat letterlijk op mijn netvlies komt. Ik moet het kunnen zien. Als ik het zie kan ik het maken.

Het is daarin de kunst om eenvoud na te streven, de klant een warm gevoel te geven dat het probleem is begrepen, goed advies ontvangt, gefaciliteerd en zorgvuldig wordt begeleid naar de oplossing. Vertrouwen, verbinden en ontzorgen.

Het gevoel als een gast na een lange vermoeiende reis bij jouw hotel aankomt, voor de openhaard kan zitten, een goed glas wijn krijgt aangereikt en zorgeloos naar het vuur kan staren. Mijn gast weet dat het goed komt.

Dit stuk is geschreven door Ernst Vegter, werkzaam als Business Consultant bij Pegamento.

Gunisch-AI-developer Pegamento

Gunish Alag

AI Developer

A picture is worth a thousand words, is an expression most of us have heard. We see a lot of things around us on a daily basis and subconciously have the ability to recognize and understand them. This ability of humans to me seem bizarre.

As a computer vision developer at Pegamento that is what I do, break down complex problems and turn them into solutions using images by meticulously extracting useful data.
With the world moving forward and new technologies emerging, complicated problems which were difficult to solve a decade earlier suddenly seem possible and viable. The future is full of new challenges and I look forward to them.

This story is written by Gunish, working as an AI developer at Pegamento.

Ewold Jansen-Service engineer Pegamento

Ewold Jansen

Service & Support Engineer

Het aanhoren van wensen die een klant heeft of de problemen waar een klant tegenaan loopt is belangrijk om ze vervolgens goed te kunnen helpen. In beide gevallen denk ik mee naar de juiste oplossing.

Als de klant met een wens naar ons toekomt weten ze niet wat alle mogelijkheden zijn. In deze adviseer ik ze om de juiste keuzes te maken. Bij problemen is het aanhoren ervan van belang. Een probleem ontstaat bijvoorbeeld door een verkeerde handeling. Door hierin goed te communiceren kunnen veel problemen snel opgelost worden door het goed uit te leggen. Door slechte communicatie kan een klein probleem heel groot worden.

Dit stuk is geschreven door Ewold Jansen, werkzaam als Service & Support Engineer bij Pegamento.

Andre Glasbergen-Scrum master Pegamento

Andre Glasbergen

Scrum Master

Na het afronden van mijn studie ben ik bij een jong Pegamento met heel veel ambitie en enthousiasme begonnen als ontwikkelaar. In de eerste jaren leerde ik alles over processen automatiseren, nu beter bekend als RPA. Vaak heb ik mijn hersenen moet laten kraken om de werkinstructie om te zetten naar een logische functie, met niet al te veel If-statements, zodat de robot het werk kon uitvoeren.

Ik ontwikkelde door en ging als consultant aan het werk. Goed luisteren naar de klant en ondersteunen in de pre-sales fase van projecten. Het uitvoeren van projecten en luisteren lag mij erg goed. Het was een kleine, maar logische, stap om nu als Scrum Master en Projectmanager aan de slag te zijn. Ik begeleid nu al een paar jaar projecten. Zoals RPA, Cloudapplicaties en AI, volgens the Human lead agile aanpak, We bouwen dit met een groot team van specialisten.

Dit stuk is geschreven door André Glasbergen, werkzaam als Scrum Master bij Pegamento.

Ensar Ari-IT-engineer Pegamento

Ensar Ari

IT Engineer

Goede communicatie tussen klant en organisatie is erg belangrijk. Als organisatie wil je natuurlijk goed bereikbaar zijn voor je klanten. Hetzij via Social Media kanalen of via de oude vertrouwde telefoon. Vaak weten organisaties niet precies hoe zij hun telefoonlijn ingeregeld willen hebben. Daarom help ik ze graag met meedenken en breng ik ze zo op ideeën. Ik geloof dat er voor elk probleem wel een oplossing te vinden is. Alleen heb je soms iemand nodig die net even wat anders naar de situatie kijkt.

Dit stuk is geschreven door Ensar Ari, werkzaam als IT Engineer bij Pegamento.

Nini Heerings-Chief Happiness Officer Pegamento

Nini Heerings

Chief Happiness Officer

“Je leert iemand beter kennen door een uur spelen dan door een jaar praten.”

Deze quote van Plato is helemaal raak voor mij. Daarom verbind ik mensen graag spelenderwijs met elkaar. Want tijdens het spelen sta je helemaal aan, al je zintuigen aan het werk.
In mijn geweldige rol als Chief Happiness Officer wil ik dat doen door collega’s in verbinding met elkaar en met de organisatie te brengen. Op een creatieve en speelse manier, passend bij Pegamento.

Als ik niet aan het werk ben breng ik ook graag mensen in verbinding met elkaar. Dit doe ik door het organiseren van De Speeltuin, waarbij volwassenen spellen spelen die je vroeger op het schoolplein, in de gymzaal of op het buurtpleintje speelde. Het pure gevoel van plezier, totale ontspanning en geen gedachten aan iets anders dan het spelen. Dát gevoel is het doel.

Dit stuk is geschreven door Nini, werkzaam als Chief Happiness Officer bij Pegamento.

Ger Koedam-Communicatie & Marketing Pegamento

Ger Koedam

Marketing & Communicatie

Hoe kan ik je helpen? Dat is zo’n beetje de eerste vraag die ik stel als ik met mensen praat die nieuwsgierig zijn naar onze dienstverlening. In zo’n gesprek is de inzet van zintuigen erg belangrijk. Want niet iedereen is hetzelfde. De één denkt in beelden, terwijl voor een ander juist woorden van belang zijn of hoe iets aanvoelt. Voor mij zijn gezichtsvermogen en gehoor de mooiste zintuigen, omdat zowel ogen als oren informatie opnemen en emoties kunnen overbrengen of verwerken.

Waarom gehoor? Omdat luisteren essentieel is bij contact. En het is de sleutel tot het ontgrendelen van waardevolle inzichten.

Deze vaardigheid heb ik al vroeg ontwikkeld. Als kind genoot ik van hoorspelen op de radio, waarbij ik de verhalen in mijn hoofd tot leven bracht. 

Pim Ritmijer-Software developer Pegamento

Pim Ritmeijer

Software Developer

Programmeren is meer dan alleen ‘code kloppen’. Voor mij is luisteren naar wat de klant wil en dat in beeld brengen een belangrijk gedeelte van het software ontwikkelen.

Actief luisteren naar een klant om het volledige verhaal van de klant te begrijpen is cruciaal voordat er een oplossing gebouwd wordt. Wanneer je het verhaal van een klant begrijpt kan je samen nadenken over een oplossing die de klant echt helpt.

Het visualiseren van oplossingen is de volgende stap voor mij. Wat wordt de route die we gaan beklimmen om naar een oplossing te komen? Welke uitdagingen gaan we tegen komen om naar de top te gaan?

Net als bij klimmen is een goede voorbereiding waardevol. Ondanks dat je niet op alles kan voorbereiden helpt de voorbereiding om de applicatie zo goed mogelijk bij de wensen van de klant aan te laten sluiten.

Wat is programmeren toch een mooi en boeiend vak.

Dit stuk is geschreven door Pim Ritmeijer, werkzaam als Software Developer bij Pegamento.

Denise Verhoef-Software developer Pegamento

Denise Verhoef

Software Developer

Horen doe je als programmeur veel maar nadenken ook bijvoorbeeld als je de opdracht krijgt om een behoefte van de klant in elkaar te zetten. Als de klant graag een functie voor zijn applicatie wil hebben is het van belang dat je als programmeur goed gaat nadenken welke functies functioneel zijn en welke functies dat niet zijn. Op die manier zet je een zo goed mogelijk functionerende applicatie in elkaar en heeft de klant een goed eindproduct. Het omzetten van behoeften naar code tot functionaliteit vind ik interessant.

Momenteel loop ik stage bij Pegamento en volg ik de opleiding Software Developer. Zelf krijg ik veel informatie die je moet verwerken en toepassen. Het leuke hiervan is dat je weer nieuwe dingen kan leren maar ook dat je kunt ervaren hoe dat nou in het echte bedrijfsleven gaat. Vorig jaar ben ik begonnen met deze opleiding en wist ik vooraf nog niks van programmeren. Nu kan ik mijn eigen weg al een beetje vinden met programmeren en ik vind het dan ook leuk om er mee aan de slag te gaan. Dat je van een lege pagina tot een functionele applicatie kan komen door middel van code is gaaf!

Dit stuk is geschreven door Denise Verhoef, werkzaam als stagiaire Software Developer bij Pegamento.

Remco Pabst-Business consultant Pegamento

Remco Pabst

Computer Vision & AI Lead

Innovatieve software technologie inzetten voor mens of bedrijf om ‘dingen’ makkelijker en slimmer te maken is echt een drijfveer. Daarom spreekt de verbinding tussen de zintuigen me het meest aan. Onze hersenen verbinden de zintuigen net als een bedrijfsproces mens, systeem (data) en logica verbindt. Ze registreren en triggeren een actie, precies hoe het in een optimale workflow zou moeten gaan. Heel tof wat er tegenwoordig al mogelijk is als we daar ook nog eens heel veel rekenkracht aan toevoegen.

Horen betekent ook veel. Niet omdat ik iedere dag graag naar Jazz, Soul, Deep House of Focus-achtige muziek luister én goed moet kunnen luisteren om een wens of pijnpunt te interpreteren, maar meer omdat niet iedereen over alle zintuigen kan beschikken. Denk aan hem of haar met een visuele beperking. Dat we in nauwe samenwerking AI, TTS/STT technologie (wat nog volop in ontwikkeling is) mochten toepassen voor deze vaak ondermaats bediende groep mensen in de digitale wereld van nu en om daar de interactie en beleving mee te verbeteren geeft mij dan ook mega veel energie en betekenis aan wat ik met technologie probeer te doen; waarde creëren.

Dit stuk is geschreven door Remco, werkzaam als Business Consultant bij Pegamento.

Thomas de Wolf-Vision Engineer Pegamento

Thomas de Wolf

R&D Director

Toen ik ooit moest gaan kiezen welke studie ik ging doen, kon ik die keuze lastig maken. Ik had interesse in techniek, maar wat ik het liefste wilde doen was gewoon samen met een team werken aan een gezamenlijk doel.

Tot op de dag van vandaag is dat nog steeds wat ik het liefste doe. De techniek is beeldherkenning geworden en het team de computer vision afdeling van Pegamento. Logisch dus dat qua zintuig ik uitkom op ‘zien’. Door met onze beeldherkenning oplossingen dingen te zien in de echte wereld, lossen we met ons hele team relevante problemen op voor onze klanten. En door de variatie in klanten zijn de plekken waar onze oplossingen terecht komen nooit hetzelfde. Zo sta ik het ene moment in de controlekamer van een brug en de volgende dag aan een productielijn voor broodjes of tussen de hekken van een TBS kliniek.

Dit stuk is geschreven door Thomas de Wolf, werkzaam als Computer Vision & AI Lead bij Pegamento.

Rob Roode-Research Development

Rob Roode

Research & Development

Patronen herkennen en automatiseren. Taken waar we continu aan werken bij de implementatie van onze robots bij Pegamento. Mijn 2 Drentsche Patrijshonden zijn jachthonden en zeker geen robots. Het jachtinstinct en intuïtie zit in basis in de genen. Het blijven aanbieden van nieuwe trainingsvormen heeft ze geleerd om zelfstandig in de jacht situaties te herkennen en te handelen. Ook ‘unsupervised’, al ben ik niet in de buurt.

Maar als je een brein iets probeert aan te leren, gaat het ook zaken zien die je niet verwacht. Honden halen haarfijn de kleinste afwijking in je stem of aanwijzing. Dat gaan herkennen en weer corrigeren is misschien wel de meeste complexe uitdaging. Maar in ons werk levert dat voor de mooie opdrachtgevers voor wie we mogen werken vaak de mooiste nieuwe inzichten op!

Dit stuk is geschreven door Rob, oprichter van Pegamento en verantwoordelijk voor Marketing en R&D.

Serge Poppes-CEO Pegamento

Serge Poppes

CEO

Gevoel. Dat is het mooiste waar Pegamento voor staat. Gevoel voor techniek in de breedste zin van het woord. Niet alleen gevoel voor de spannende zaken zoals AI, maar ook voor de basis van communicatie.

Het allermooiste aan mijn werk is verkopen, luisteren, vertalen en meedenken aan wat er werkelijk toe doet. De digitale transformatie brengen wij met een mooi team aan!
De diversiteit van ons team, hoe scherp we zijn, maar vooral de prachtige zaken die we mogen maken geeft mij een extreem goed gevoel. Vandaar dat ik intuïtief voor het zintuig ‘gevoel’ heb gekozen.

Gevoel geeft leven en differentiatie!